tirsdag den 15. marts 2016

Årets første put tur

Dejlig morgentur i Hove. Kunne lige nå et par timer inden jeg skulle på arbejde. Der var sat en del store fisk ud, så forventningerne var høje. Både blev skubbet fra land i det første lys og de næste par timer var jeg søen rundt i søgen efter fisk. De sidst ankomne fisk havde dog stilt sig dybt, og var ikke meget for at hugge. Efter at have det været det meste af søen rundt fik jeg endelig et hug, og tilmed af en tung fisk. Der blev taget godt med line på hjulet, og den var fri af vandet flere gange. Efter en god fight kunne jeg lande årets første putørred, en go bamse på 6,04 kg. Inden jeg skulle på arbejde tog jeg lige et par kast fra land og fik kroget en lille kilos fisk fra en gammel udsætning, så selvom det ikke levede op til forventningerne var det en ok "årets-første-put-tur"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar