søndag den 8. februar 2015

Fantastisk aborrefiskeri

Så fik Ulrik og jeg ramt en af de gode aborredage. Fiskeriet foregik som sædvanlig med skaller, som i øvrigt var meget svære at skaffe. Vi var fem forskellige steder før vi havde nok til fiskeriet.
Vi startede med at fiske på hver sin plads, og selvom der var fisk på begge pladser gik der ikke længe før jeg rykkede over til Ulriks plads. Ulrik lagde nemlig hårdt ud med en fisk på 1520 gr, og mens jeg fik et par kilosfisk fangede Ulrik sin anden fisk på dagen og den vejede 1560 gr. Det var helt tydligt at der stod nogle størrere fisk på Ulriks plads, og dette skulle jeg selvfølgelig deltage i. Fiskeriet ved Ulriks plads var helt fantstisk. Der var mange fisk, og jeg tror ikke vi fik nogen under kilo'et. Det var konstant fisk mellem 12- og 1300 gram, med enkelte pænere på 1400-1450 gram. mine 2 topfik var på 1520 og flotte 1600 gram. Alle fiskene var nye fisk der var trukket ind, helt uden jigskader, og med helt røde finner og skarpe faver. Ulrik skulle hjem ved 11 tiden, og i det samme døde fiskeriet helt ud. De næste par timer fangede jeg kun 5 fisk, og herefter var det slut med agnskallerne.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar