fredag den 26. april 2013

Delt 1. plads

Deltog her til morgen i Store Rosenbusk konkurrencen.
Fiskeriet var lidt svært på trods af, at der var sat ½ ton fisk ud. Fiskeriet er altid svært under konkurrencer grundet det store fiskepres, men fiskeriet plejer at gå helt amok den første halve time ind til fiskene finder ud af, at der er noget galt.
Der var dog ingen tvivl om at søen var proppet med fisk, da der konstant kom store fisk trækkende lige under stangtoppen.
Min første fisk var en smuk kildeørred på omkring 2 kilo, som fik lov at svømme igen. I næste kast fik jeg en af de "rigtige fisk" som endte på en delt 1. plads. 5,5 kilo helt præcist. Begge vinderfisk blev vejet på en rapala vægt med 10 gr. interval, og på min egen digital samsom med 20 gr. interval.
Keld, som havde den anden vinderfisk, og jeg blev enige om at dele 1. og 2. præmierne ligelidt, da afgørelsen ellers skulle findes ved lodtrækning. Således kom vi begge hjem med 3000 kr. og 2 dagskort.
Søen er stadig proppet med store fisk, så det er bare med at komme afsted, hvis man kan lide at fange støre regnbuer. Der er også fortsat en del bæk- kilde-, og tigerørred tilbage fra forrige udsætning.
De 3 største fra konkurrencen Kenneth 5,06,  Keld 5,5kg og jeg selv med 5,5 kg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar